Στο Κοινοβούλιο μεταφέρεται η σφοδρή αντιπαράθεση του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ. Την Τετάρτη συζητείται στην Βουλή ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας και θα βρεθούν αντιμέτωποι οι Κωνσταντίνος Κυρανάκης και Θύμιος Λυμπερόπουλος.
Στο επίκεντρο της κόντρας με τους οδηγούς ΤΑΞΙ βρίσκεται η άρνηση του αναπληρωτή υπουργού στην χρήση των λεωφορειολωρίδων, που οδήγησε στην 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση της περασμένης εβδομάδας.
Την Τρίτη, κατά την πρώτη κοινοβουλευτική συνεδρίαση, ο Κ. Κυρανάκης δήλωσε σχετικά: «Διάθεσή μας δεν είναι να συγκρουστούμε με τους οδηγούς ταξί, αλλά να εξυπηρετήσουμε όσους δεν έχουν τα χρήματα, όπως οι συνταξιούχοι και οι φοιτητές, να πάνε με το λεωφορείο.
Εμείς καλούμαστε να πάρουμε το μέρος κάποιου. Αποφασίσαμε να πάρουμε το μέρος των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ, που παίρνουν το λεωφορείο, που περιμένουν υπομονετικά στη στάση».
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών υποστήριξε, επίσης: «Να εξυπηρετηθούν όσοι δεν έχουν χρήματα, ο συνταξιούχος, ο φοιτητής, όσοι παίρνουν το λεωφορείο» ενώ υπογράμμισε την σημασία της ανανέωσης του στόλου των λεωφορείων.
Δείτε επίσης:
- Από τον Τσάφο στον Κυρανάκη, μια… αποτυχία δρόμος
- Λυμπερόπουλος εναντίον Κυρανάκη: Με την απειρία και το κόμπλεξ του κάνει ζημιά
- Γαλάζιος εμφύλιος: Επίθεση του Βασίλη Οικονόμου στον Κυρανάκη
όσο για το συνδικαλιστής τουλάχιστον αυτός είναι συνδικαλιστής αλλά δεν πληρώνεται από το κρατικό κουρβανά
Σοβαρός υπουργός κ.επιτρεπεται να μιλάς με συνταξιούχο μεγάλο τσιφλικά συνδικαλιστή; Δεν θα έπρεπε βάσει νόμου να έχει καμμία απολύτως ιδιοκτησία ταξί κ συνδικαλιστική αρμοδιότητα. Μήπως να το διορθώσετε αυτό;
και ο Ραγκούσης τα έβαλε με τα ταξί αλλά τα πήρε τα ρέστα το ίδιο βλέπω και με τον ….Άκη να γίνεται