Στην ανάγκη ταχείας αλλαγής της διακυβέρνησης εστίασε ο Νίκος Ανδρουλάκης σε ομιλία του στη Βουλή για την ποιότητα ζωής στην Αττική. «Η χώρα χρειάζεται μια άλλη κυβέρνηση που θα έχει αξιόπιστες δεσμεύσεις, τόλμη, σεβασμό στον πολίτη. Δεν θα τον περιφρονεί, δεν θα λέει πράγματα που δεν μπορούν να υλοποιηθούν», είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρόσθεσε: «αυτό είναι το πολιτικό μας σχέδιο για πολιτική αλλαγή. Αυτό είναι και το μήνυμά μας για ένα ακόμη ζήτημα που αφορά εκατομμύρια ανθρώπους, ένα τεράστιο ζήτημα όπως το κυκλοφοριακό του λεκανοπεδίου».
«Στόχος μας είναι μια Ελλάδα για όλους τους Έλληνες και όχι μόνο για τους λίγους και τους ισχυρούς. Αυτούς που εσείς δίνετε άδικα προς την κοινωνία και τους πολίτες, εκατομμύρια ευρώ αποζημιώσεις. Λεφτά για πολλά από αυτά που λέτε ότι δεν έχετε, λεφτά για τις αποζημιώσεις πάντα βρίσκετε. Γι’ αυτό πρέπει επιτέλους και γρήγορα να έρθει η πολιτική αλλαγή», υπογράμμισε ο Ν. Ανδρουλάκης, ο οποίος κατήγγειλε ότι «το μετρό, ένα από τα εμβληματικότερα έργα του ΠΑΣΟΚ, ραχοκοκαλιά των μετακινήσεων στην Αττική, λειτουργεί με το μισό της δυναμικής του. Και ο κόσμος ταλαιπωρείται καθημερινά στους δρόμους». Η αναφροά αυτή προκάλεσε την αντίδραση του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών Κώστα Κυρανάκη, ο οποίος το διέψευσε.
Τι να γίνει στον Κηφισό
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ αναφέρθηκε σε σειρά παρεμβάσεων που πρέπει να γίνουν στην Αττική, ειδικά στον Κηφισό με εγκατάσταση έξυπνων συστημάτων διαχείρισης της κυκλοφορίας στις εισόδους ώστε να αποτρέπεται η υπερφόρτωση του δικτύου, με εφαρμογή δυναμικών όριων ταχύτητας στις λωρίδες, προσαρμοσμένα σε πραγματικό χρόνο στο φορτίο της κίνησης, και δημιουργία ενός έξυπνου μηχανισμού ταχείας απομάκρυνσης ακινητοποιημένων οχημάτων, με σταθμούς επέμβασης ανά 4 χιλιόμετρα.
Ακόμη πρότεινε αναβάθμιση των ανισόπεδων κόμβων Μεταμόρφωσης, Αχαρνών, Π. Ράλλη, με νέες λωρίδες εκτόνωσης, αλλά και εκκίνηση της ωρίμανσης των μεγάλων έργων υποδομών, μητροπολιτικό φορέα με εταίρους την τοπική και περιφερειακή αυτοδιοίκηση ο οποίος θα προχωρήσει σε αναδιάρθρωση του δικτύου των λεωφορειακών γραμμών σε συνεργασία με τα μέσα σταθερής τροχιάς. Ο Ν. Ανδρουλάκης υποστήριξε τη λειτουργία δημοτικών λεωφορειακών γραμμών με ηλεκτρικά οχήματα, συντονισμό των φαναριών, διαφοροποιημένο ωράριο προσέλευσης δημοσίων υπαλλήλων, λειτουργία πλήθους και ποικίλου μεγέθους, εμπορευματικών κέντρων, περιφερειακά πάρκινγκ προς το κέντρο και μεταφορά δημοσίων οργανισμών και υπουργείων εκτός του κέντρου.
Δείτε επίσης:
- Απών από τα μπλόκα ο Ανδρουλάκης
- ΣΥΡΙΖΑ: «Να συνεδριάσει η Βουλή για την κακοκαιρία «Byron» στη Θεσσαλία»
- Ο ΣΥΡΙΖΑ μόλις απεμπόλησε το δικαίωμα να μιλά για «φίμωση δημοσιογράφων»

