Με τον Ουκρανό ομόλογό του είχε επικοινωνία ο Έλληνας ΥΠΕΞ, Γιώργος Γεραπετρίτης.
Συγκεκριμένα υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία του Γεραπετρίτη με τον Αντρίι Σιμπίχα.
Η τηλεφωνική επικοινωνία έγινε ενόψει των συνομιλιών της Τρίτης στη Γενεύη και του Συμβουλίου Εξωτερικών Υποθέσεων της επόμενης εβδομάδας.
Η ανάρτηση για την επικοινωνία με τον Ουκρανό ομόλογό του
Σύμφωνα με ανάρτηση του ΥΠΕΞ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης υπογράμμισε την αλληλεγγύη της Ελλάδας με την Ουκρανία και τη συνεπή υποστήριξη των προσπαθειών για τον τερματισμό του πολέμου.
FM George Gerapetritis held a phone conversation with #Ukraine FM @andrii_sybiha, ahead of tomorrow’s talks in Geneva & next week’s #EU Foreign Affairs Council. FM Gerapetritis underlined #Greece’s solidarity w/ Ukraine & consistent support for efforts to end the war. pic.twitter.com/gh4SE2b4hO
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) February 16, 2026
Δείτε ακόμη:
- «Μνημείο εθνικής αξιοπρέπειας» χαρακτήρισε ο Δένδιας τις φωτογραφίες των εκτελεσθέντων στην Καισαριανή
- Ο πολιτικός κόσμος αποχαιρετά την σπουδαία Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ







