Στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανάρτησή του, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε μια ανασκόπηση της πορείας του ΟΠΕΚΕΠΕ, παραδέχοντας ότι η υπόθεση του οργανισμού υπήρξε «συνάντηση δύο προβλημάτων: των διαχρονικών παθογενειών του κράτους και των δικών μας αστοχιών». Ωστόσο, όπως σημείωσε, η κατάσταση πλέον έχει αλλάξει ριζικά, μετά την απορρόφηση του ΟΠΕΚΕΠΕ από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
Μάλιστα προανήγγειλε ότι αύριο θα κάνει δήλωση για την υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ.
Πλέον, οι αποζημιώσεις προς τους αγρότες καθορίζονται ψηφιακά, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση και μετρήσεις μέσω δορυφόρων και σύγχρονων τεχνολογιών που καταμετρούν το ζωικό κεφάλαιο. Η διαδικασία αποκλείει πλέον τις πιέσεις και τα περιθώρια σφάλματος που υπήρχαν στο παρελθόν.
«Τα διδάγματα από αυτήν την αρνητική εμπειρία παραμένουν», τόνισε ο πρωθυπουργός, υπογραμμίζοντας ότι δεν αφορούν μόνο την αποτελεσματική στήριξη των αγροτών, αλλά και την ενίσχυση της πάλης της Πολιτείας με το «Βαθύ Κράτος».
Η μεταρρύθμιση αυτή αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα ψηφιακού μετασχηματισμού της δημόσιας διοίκησης, που προχωρά παράλληλα με άλλα μέτρα όπως η ψηφιακή κάρτα εργασίας και η επιτάχυνση των διαδικασιών στο Δημόσιο.
Σύμφωνα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, οι αλλαγές στον ΟΠΕΚΕΠΕ δείχνουν πως η τεχνολογία μπορεί να φέρει δικαιοσύνη και διαφάνεια σε έναν οργανισμό που παλαιότερα ήταν συνώνυμο της γραφειοκρατίας.
Με αυτή την κίνηση, οι Έλληνες αγρότες βλέπουν όχι μόνο πιο γρήγορες αποζημιώσεις, αλλά και έναν τρόπο να εμπιστευτούν ξανά το κράτος, ενώ η κυβέρνηση ανοίγει το δρόμο για ένα δημόσιο τομέα πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό.
*Φωτογραφία αρχείου
Δείτε επίσης:
- ΟΠΕΚΕΠΕ: «Φρένο» Ανδρουλάκη σε πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης
- Ανασχηματισμός: Η πιο εξωκοινοβουλευτική κυβέρνηση της μεταπολίτευσης μετά από 3 δικογραφίες και 20 «γαλάζιες» σκιές
- ΑΑΔΕ: Άνοιξε η πλατφόρμα για ψηφιακή άρση ακινησίας οχημάτων







