ΑΡΧΙΚΗVIRALΟυπς... Ξέχασα να βάλω χειρόφρενο! (video)

Ουπς… Ξέχασα να βάλω χειρόφρενο! (video)

Αφηρημένος οδηγός της FedEx «πιάνεται» σε κάμερα ασφαλείας να κυνηγάει βανάκι της εταιρείας για να το σταματήσει… όπως φαίνεται χωρίς επιτυχία.

Είχε ξεχάσει να βάλει χειρόφρενο όταν κατέβηκε από το βαν, με αποτέλεσμα αυτό να τσουλίσει κατηφορίζοντας το δρόμο. Το όχημα πέρασε στο τσακ ανάμεσα σε ένα σπίτι και ένα δέντρο και κατέληξε σε έναν τοίχο με ελάχιστες βλάβες.

Δείτε το βίντεο από κάμερα ασφαλείας:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=DqsoXDZFN3Q

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης