ΑΡΧΙΚΗVIRALΠήγε να ανάψει κερί στον Άη Δημήτρη και... γκρέμισε την μάντρα της εκκλησίας

Πήγε να ανάψει κερί στον Άη Δημήτρη και… γκρέμισε την μάντρα της εκκλησίας

Τα φρένα δεν λειτούργησαν

Πού να φανταστεί την εξέλιξη μια γυναίκα στην Αργολίδα, η οποία ήθελε να ανάψει ένα κερί στον Άγιο Δημήτριο. Ανήμερα της εορτής το Σάββατο, η οδηγός μπήκε στο αυτοκίνητό της για να επισκεφθεί τον κοιμητηριακό ναό στους Μύλους.

Για κακή της τύχη, τα φρένα δεν λειτούργησαν με αποτέλεσμα να πέσει το ΙΧ πάνω στην εξώπορτα και την μάντρα του κοιμητηρίου, μπροστά από τον ναό.

Πηγή φωτό: argolikeseidhseis.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης