ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΘεσσαλονίκη: Νήπιο εντοπίστηκε μόνο του σε πεζοδρόμιο - Χειροπέδες στους γονείς

Θεσσαλονίκη: Νήπιο εντοπίστηκε μόνο του σε πεζοδρόμιο – Χειροπέδες στους γονείς

Αστυνομικοί βρήκαν το 4,5 ετών παιδί να κινείται ασυνόδευτο στην περιοχή των Συκεών

Αναστάτωση προκλήθηκε στην περιοχή Συκιές στη Θεσσαλονίκη όταν ένα παιδί ηλικίας περίπου 4,5 ετών εντοπίστηκε να περιφέρται χωρίς συνοδεία σε πεζοδρόμιο της περιοχής.

Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου (30/5), όταν αστυνομικοί εντόπισαν το ανήλικο παιδί εκτός της οικίας του. Σύμφωνα με τις πληροφορίες των αρχών, το νήπιο φέρεται να απομακρύνθηκε από το σπίτι χωρίς να γίνει άμεσα αντιληπτό από τους γονείς του.

Μετά την παρέμβαση της αστυνομίας, συνελήφθησαν οι γονείς του παιδιού, ηλικίας 41 και 39 ετών, αλβανικής καταγωγής, στο πλαίσιο της προβλεπόμενης διαδικασίας για τη διερεύνηση των συνθηκών του περιστατικού.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες εξετάζουν τις ακριβείς συνθήκες υπό τις οποίες το παιδί βρέθηκε μόνο του στον δρόμο.

Δείτε επίσης: Παπάγου: Καταγγελία για άγριο ξυλοδαρμό μαθητή ΑμεΑ – Συνελήφθησαν δύο ανήλικοι

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης