Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στο παρκέ του Τ-Center, προκαλώντας έντονη συγκίνηση στους φιλάθλους του Παναθηναϊκού AKTOR. Η παρουσία του στο γήπεδο όπου έχει γράψει ιστορία με σημαντικές επιτυχίες αντιμετωπίστηκε ως ιδιαίτερη στιγμή για το κοινό της ομάδας.

Η επιστροφή σε έναν χώρο γεμάτο ιστορία και συγκίνηση
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός δημοσίευσε βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο οποίο αποτυπώνεται η άφιξη του Σέρβου προπονητή και η είσοδός του στο κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων, με κατεύθυνση προς το παρκέ.
ZELJKO IS BACK HOME! ☘️#paobcaktor pic.twitter.com/My8XJidp9q
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) June 22, 2026







