Μπορεί μπροστά στις κάμερες της διαδικτυακής εκπομπής του Στέφανου Κασσελάκη το μενού να είχε σκληρή πολιτική και ΕΣΥ, όμως στα παρασκήνια το σκηνικό θύμιζε κάτι εντελώς διαφορετικό. Πλατιά χαμόγελα, φιλοφρονήσεις και αρκετή… soft διπλωματία επικράτησαν στο βίντεο που δημοσίευσε ο ίδιος ο Άδωνις Γεωργιάδης στον προσωπικό του λογαριασμό στο X.
Το απόλυτο highlight της βραδιάς δεν ήταν άλλο από το τετ-α-τετ του υπουργού Υγείας με τον σύζυγο του προέδρου των «Δημοκρατών», Τάιλερ Μακμπέθ. Κατά την πρώτη δια ζώσης γνωριμία τους, ο κ. Γεωργιάδης φρόντισε να «σπάσει τον πάγο» με ιδιαίτερα θερμό τρόπο, λέγοντάς του χαρακτηριστικά: «Είμαι πολύ χαρούμενος που σε γνωρίζω. Δεν ξέρω αν στο έχουν πει, αλλά μιλάω πάντα πολύ θετικά για σένα από την αρχή».
Φυσικά, από το απροσδόκητα φιλικό κλίμα δεν έλειψε ούτε η μικρή Φάρλυ. Τη «διπλωματία των χαμόγελων» επισφράγισε ο Άδωνις Γεωργιάδης με την ανάρτησή του: «Χθες το βράδυ διεξήχθη το debate μας με τον @skasselakis για το ΕΣΥ. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά και τον κ. Tyler McBeth και την ιδέα του για μεταφορά και στην Ελλάδα ενός θεσμού (του εξειδικευμένου νοσηλευτού) που τα τελευταία χρόνια έχει τεράστια άνθηση στις ΗΠΑ και κυρίως να ακούσω τα παράπονα των πολιτών και να ακούσω και τις προτάσεις τους. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο των Δημοκρατών διότι έγινε μία πολιτισμένη ανταλλαγή απόψεων. Είναι σημαντικό να αντιλαμβανόμαστε ότι στην Πολιτική είμαστε αντίπαλοι αλλά όχι εχθροί» έγραψε ο ίδιος.
Χθες το βράδυ διεξήχθη το debate μας με τον @skasselakis για το ΕΣΥ. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά και τον κ. Tyler McBeth και την ιδέα του για μεταφορά και στην Ελλάδα ενός θεσμού (του εξειδικευμένου νοσηλευτού) που τα τελευταία χρόνια έχει τεράστια άνθηση στις ΗΠΑ και… pic.twitter.com/FT52rKhfmd
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) June 23, 2026
Δείτε επίσης:
- Δεξιός «εμφύλιος» για τον Αρχηγό
- Σπάρτη: Βουλευτές άφησαν τα έδρανα και έβαλαν… γκολ αλληλεγγύης!
- Έτοιμο το σχέδιο της κυβέρνησης για τον Λαγοκέφαλο


Τωρα ηρθε η ωρα να κανει το τριο , ενα παρτυ με ουζα .