ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΣτο νοσοκομείο η Μαρία Ηλιάκη (video)

Στο νοσοκομείο η Μαρία Ηλιάκη (video)

Η αγαπημένη παρουσιάστρια Μαρία Ηλιάκη νοσηλεύεται στο νοσοκομείο.

Την είδηση έκανε γνωστή η ίδια μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram όπου ενημερώνοντας γνωστούς και φίλους δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν μαζί της.

Η Μαρία εξήγησε ότι της έγινε εισαγωγή στο νοσοκομείο και δέχεται ορό, μετά από έντονα συμπτώματα γαστρεντερίτιδας που προκάλεσαν κίνδυνο στην υγεία της.

Μαρία Ηλιάκη π

Αρκετά ταλαιπωρημένη χαιρέτησε τους ακόλουθούς της και ενημέρωσε ότι όλα πήγαν καλά:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Παιδιά επειδή με ψάχνατε, να σας πω ότι ταλαιπωρούμαι από μια μικρή γαστρεντερίτιδα, στην οποία δεν έδωσα πολύ σημασία και κατέληξα να νοσηλευτώ. Όμως είμαι καλά! Από αύριο πάλι μαζί στις επάλξεις. Να προσέχετε την υγεία σας, γιατί σαν την υγεία τίποτα» είπε στο βίντεο.

Περαστικά της!

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης