ΑΡΧΙΚΗΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΣυμφωνία ΑΓΕΤ Ηρακλής-ΔΕΗ - Τι θα γίνει με τα τιμολόγια

Συμφωνία ΑΓΕΤ Ηρακλής-ΔΕΗ – Τι θα γίνει με τα τιμολόγια

Την επίτευξη συμφωνίας με την ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ για σύναψη σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας των συνδεδεμένων στην Υψηλή Τάση εγκαταστάσεων ανακοίνωσε η ΔΕΗ.

Η σύμβαση με την ΑΓΕΤ, που είναι μέλος του Ομίλου LafargeHolcim, θα είναι τριετής ( έως το τέλος του 2020) και προβλέπει αύξηση των τιμών χρέωσης κατά 10%.

Όπως ανακοίνωσε η ΔΕΗ, η συνεργασία με την ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ επεκτείνεται και στη χορήγηση σήματος εγγυήσεων προέλευσης ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (GREENPASS), η χρήση των οποίων αποτελεί μέρος της στρατηγικής και δέσμευσης του Ομίλου για βιώσιμη ανάπτυξη και υπεύθυνη επιχειρηματικότητα.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης