Ήρθε και η σειρά του Κυριάκου Μητσοτάκη να βγάλει τη νέα ταυτότητα. Ο Πρωθυπουργός επισκέφθηκε το πρωί της Τετάρτης (24/6) το Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος, ώστε να προχωρήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την έκδοση του νέου ταυτοποιητικού εγγράφου.
Στο γραφείο του 3ου ορόφου του ΑΤ υπέγραψε όλα τα σχετικά έγγραφα και αφού φωτογραφήθηκε και βιντεοσκοπήθηκε για το επικοινωνιακό κομμάτι του πράγματος, αποχώρησε.
Ο Πρωθυπουργός βγάζει νέα ταυτότητα


Δείτε επίσης:
- «Όχι» Μπακογιάννη στην πρόταση Μητσοτάκη για εξαετή θητεία του Προέδρου της Δημοκρατίας
- Μητσοτάκης για Κτηματολόγιο: «Κλείνει μια εκκρεμότητα 200 ετών – Η επόμενη μεγάλη μεταρρύθμιση»


Δεν βιάστηκε βλέπω να βγάλει την “νέα” ταυτότητα του…
Είναι και τυχερός, ραντεβού σε αρμόδιο τμήμα της Αττικής και δη στο κέντρο των Αθηνών δεν βρίσκεις ούτε με μέσον.