ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΖόζεφιν για Mad Clip - Ραγίζει καρδιές η τραγουδίστρια : «Ότι ήταν άπιαστο για τους άλλους, εκείνος το κατάφερνε»...

Ζόζεφιν για Mad Clip – Ραγίζει καρδιές η τραγουδίστρια : «Ότι ήταν άπιαστο για τους άλλους, εκείνος το κατάφερνε» (video)

«Ήταν πάντα με το χαμόγελο και σεβόταν»

H Ζόζεφιν έγινε γνωστή από την συμμετοχή της στον ελληνικό τελικό της Eurovision, με το τραγούδι “Dancing Night” το 2014.Έκτοτε η νεαρή τραγουδίστρια έχει σημειώσει μία καταξιωμένη καριέρα στον χώρο του τραγουδιού ενώ τον Δεκέμβριο του 2020 αναδείχθηκε και νικήτρια του διαγωνισμού J2US ως ντουέτο με τον Νάσο Παπαργυρόπουλο.

Η pop ερμηνεύτρια έχει συνεργαστεί με πολλούς καλλιτέχνες. Ένας από αυτούς ήταν και ο Mad Clip με τον οποίο ερμήνευσαν το τραγούδι «Φήμη».

Για την συνεργασία της με τον αγαπημένο της φίλο μίλησε η τραγουδίστρια στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου «The 2Night Show», εκφράζοντας παράλληλα την λύπη της για τον θάνατό του.

«Κάναμε αυτό το υπέροχο τραγούδι. Με τον Peter δε ήμασταν μόνο συνεργάτες, κάναμε και παρέα. Είναι πολύ στενάχωρο για όλους αυτό που έγινε. Το αγαπήσαμε αυτό το τραγούδι και το στηρίξαμε. Είναι μια ωραία ανάμνηση» είπε αρχικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Εγώ μπορεί να είμαι λίγο αγχωτική και να λέω πως δεν μπορεί να γίνει αυτό, ο Peter ότι ήταν άπιαστο για τους άλλους, το έβαζε στόχο και το κατάφερνε. Έλεγε θα καταφέρω αυτό στην μουσική και το έκανε. Δεν ήταν απλά στα λόγια. Ήταν καλός άνθρωπος κι αυτό κρατώ από αυτόν. Ήταν πάντα με το χαμόγελο και σεβόταν» συμπλήρωσε.

https://vimeo.com/644691524

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης