ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEO Δημήτρης Λάλος δημοσίευσε φωτογραφία από τα γυρίσματα του β κύκλου του Σασμού

O Δημήτρης Λάλος δημοσίευσε φωτογραφία από τα γυρίσματα του β κύκλου του Σασμού

Μας ευχήθηκε καλό μήνα μαζί με τους συμπρωταγωνιστές του.

Ο Δημήτρης Λάλος αυτή την περίοδο βρίσκεται στα γυρίσματα του β κύκλου του Σασμού, ο οποίος θα συνεχίσει να προβάλλεται από τη συχνότητα του Alpha το Σεπτέμβριο.

Ο “Μαθιός” μαζί με τους συμπρωταγωνιστές του Μαριλίτα Λαμπροπούλου, Μαρία Τζομπανάκη,  Ορφέα Αυγουστίδη, Δημήτρη Ήμελλο, Γιώργο Αμούτζα και Ευγενία Σαμαρά ευχήθηκαν στους ακολούθους του Δημήτρη Λάλου και όλους τους τηλεθεατές της σειράς Καλό Μήνα και μας θύμισαν πως όσο εμείς κάνουμε διακοπές εκείνοι κάνουν γυρίσματα για να τους απολαύσουμε το Σεπτέμβρη.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης