ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΗ Άννα Μαρία «στάζει» δηλητήριο για τις FF του GNTM

Η Άννα Μαρία «στάζει» δηλητήριο για τις FF του GNTM

Την πρώτη αποχώρηση της πεντάδας FF σχολίασαν οι διαγωνιζόμενες του GNTM, κάποιες με θλίψη που έχασαν την φιλενάδα του και άλλες με χαρά και ικανοποίηση πετώντας «καρφιά» και σπόντες.

Δείτε επίσης: Ο Μπράτης ανέβασε τον πήχη στα κορίτσια του GNTM με βοηθό τη… μαμά του (video)

Η Μαρτίνα Χαφιιτσκούκ, που ανήκει στις FF μίλησε για την αποχώρηση της Σουζάνα σαν το περίμενε…: «Στεναχωρηθήκαμε πάρα πολύ. Βέβαια, δεν είχε άλλα περιθώρια η Σουζάνα. Το είχε καταλάβει κι η ίδια».

Δείτε επίσης: Οι κριτές του GNTM «χαντάκωσαν» τις FF ξεκινώντας από τη Σουζάνα (video)

Το «ελαφάκι» του GNTM όπως την αποκαλούν, η γλυκιά Άννα Μαρία Ηλιάδου, έχει βάλει στο στόχαστρο να διώξει την πεντάδα – φωτιά και δεν το κρύβει. Η Άννα Μαρία δηλώνει ότι δεν υπάρχει αρχηγός στις FF και τα νήματα κινούν η Μαρτίνα και η Κάτια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης