ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΣτοπ σε όλα τα τρένα στη Γερμανία λόγω προβλήματος στο σύστημα GSM-R

Στοπ σε όλα τα τρένα στη Γερμανία λόγω προβλήματος στο σύστημα GSM-R

Συναγερμός στην Deutsche Bahn - Τι λέει η γερμανική εταιρεία

Όλα τα τρένα και όλες οι σιδηροδρομικές υπηρεσίες στη Γερμανία έχουν ανασταλεί σε εθνικό επίπεδο λόγω τεχνικής βλάβης στις ραδιοεπικοινωνίες. Όπως δήλωσαν οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (Deutsche Bahn), παρεμβολές έχουν προκαλέσει δυσλειτουργία στο σύστημα GSM-R και διακοπή της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας σε όλη τη χώρα.

Τα τρένα S-Bahn (προαστιακός σιδηρόδρομος) και τα τρένα μεγάλων αποστάσεων δεν μπορούν να συνεχίσουν τα δρομολόγιά τους και παραμένουν ακινητοποιημένα στους σταθμούς.

«Υπάρχει δυσλειτουργία στο σύστημα GSM-R. Οι τεχνικοί μας εργάζονται πυρετωδώς για να επιλύσουν το πρόβλημα», ανέφερε μεταξύ άλλων η σύντομη δήλωση της DB.

(ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ)

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης