ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΡόδος: Τηλεφώνημα για βόμβα σε δύο πλοία!

Ρόδος: Τηλεφώνημα για βόμβα σε δύο πλοία!

Ταλαιπωρία περίμενε τους επιβάτες

Μεγάλη ταλαιπωρία περίμενε τους επιβάτες που είχαν ως σκοπό να αναχωρήσουν σήμερα νωρίς το μεσημέρι από την Ρόδο

Σύμφωνα με πληροφορίες από την rodiaki.gr, το πλοίο «Διαγόρας» είχε αναχωρήσει κανονικά στις 3 το μεσημέρι. Ωστόσο αναγκάστηκε να επιστρέψει στο λιμάνι καθώς υπήρξε τηλεφώνημα για βόμβα!

Το πλοίο επέστρεψε και αποβίβασε τους επιβάτες κανονικά. Την ίδια στιγμή τηλεφώνημα για βόμβα υπήρξε και στο πλοίο Blue Galaxy που βρισκόταν στο λιμάνι με ώρα αναχώρησης στις 4 το μεσημέρι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι είσοδοι και οι έξοδοι του λιμανιού αποκλείστηκαν ενώ έφτασε το λιμενικό, η Πυροσβεστική καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Γύρω στις 4 ολοκληρώθηκε ο έλεγχος στο «Διαγόρας» και ακολούθησε στο Blue Galaxy.

Δείτε βίντεο:

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης