ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΣυγκινεί η Μπέλλα Κυδωνάκη για τον γιο της που έφυγε από τη ζωή: «Ο πόνος δεν φεύγει ποτέ»

Συγκινεί η Μπέλλα Κυδωνάκη για τον γιο της που έφυγε από τη ζωή: «Ο πόνος δεν φεύγει ποτέ»

Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από μία μάνα να χάνει το παιδί της. Για αυτόν τον αβάσταχτο πόνο μίλησε η γνωστή αστρολόγος Μπέλλα κυδωνάκη την κάμερα της εκπομπής Super Κατερίνα, η οποία πριν 11 χρόνια αποχαιρέτησε τον μονάκριβο γιο της.

Η αστρολόγος αποκάλυψε τον τρόπο που διαχειρίστηκε το πένθος της τονίζoντας πως: «Δεν λέω πια ότι “έχασα” τον γιο μου, γιατί είναι κάτι βαρύ στο ασυνείδητο. Αποφάσισα να λέω ότι “έφυγε”, ότι είναι πολίτης του ουρανού πια. Ο πόνος δεν φεύγει ποτέ, απλώς διαφοροποιείται».

«Δεν μοιράζεται αυτός ο πόνος. Μου έχει δώσει όμως μεγαλύτερη κατανόηση, καταλαβαίνω τον άλλο όταν περνάει το ίδιο με μένα», εξομολογείται.

«Είναι δοκιμασίες αυτές. Εμείς οι γονείς, που έχουν “φύγει” τα παιδιά μας, θα κουβαλάμε πάνω μας αυτόν τον σταυρό μέχρι να “φύγουμε” κι εμείς», υπογραμμίζει η Μπέλλα Κυδωνάκη στην κάμερα του Alpha.

«Ήθελα να διδάξω στον εαυτό μου και στους γύρω μου ότι δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω. Ο θάνατος είναι ένα κομμάτι του ανθρώπου, μέχρι να “φύγουμε” μας ακολουθεί και πρέπει να ζούμε την κάθε μέρα σαν να ‘ναι η τελευταία. Αυτή τη φιλοσοφία ακολούθησα και με έσωσε», εξομολογείται σε άλλο σημείο η Μπέλλα Κυδωνάκη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Είχαμε κάνει μία ομάδα μητέρες που είχαμε χάσει τα παιδιά μας. Τις είχα σαν αδελφές μου. Αυτό το αγκάθι όμως παραμένει», καταλήγει η γνωστή αστρολόγος.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης