ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΤηλεφώνημα για βόμβα στις ΔΟΥ Κηφισιάς και Πειραιά

Τηλεφώνημα για βόμβα στις ΔΟΥ Κηφισιάς και Πειραιά

Οι έρευνες βρίσκονται σε εξέλιξη

Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Τετάρτης στην ΕΛ.ΑΣ, έπειτα από απειλητικά τηλεφωνήματα για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού σε κτήρια δημόσιων υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, άγνωστοι τηλεφώνησαν στις ΔΟΥ Κηφισιάς και Πειραιά και ανέφεραν ότι πρόκειται να εκραγεί βόμβα.

Στα σημεία μετέβησαν αστυνομικοί του αρμόδιου τομέα και τα κτήρια εκκενώθηκαν. Οι έρευνες βρίσκονται σε εξέλιξη χωρίς, προς ώρας, να έχει εντοπιστεί κάτι ύποπτο.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης