ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣ«Είμαι πολύ καλά» - Η βασίλισσα Σοφία πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο

«Είμαι πολύ καλά» – Η βασίλισσα Σοφία πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο

Nοσηλεύονταν με λοίμωξη του ουροποιητικού συστήματος

Έπειτα από 4 ημέρες νοσηλείας, η βασίλισσα Σοφία της Ισπανίας πήρε εξιτήριο την Τρίτη από το νοσοκομείο. Ευδιάθετη δήλωσε στους δημοσιογράφους: «Είμαι πολύ καλά».

Η 85χρονη μητέρα του βασιλιά Φελίπε νοσηλεύονταν στην κλινική Ruber της Μαδρίτης με λοίμωξη του ουροποιητικού συστήματος. Είχε στο πλευρό της τον γιο της, ο οποίος την μετέφερε στο νοσοκομείο.

Ήταν η πρώτη φορά που η βασίλισσα εισήχθη σε κλινική για να αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα υγείας.

Πηγή φωτό: Print Screen

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης