ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΟ Ντμίτρι Μεντβέντεφ απείλησε ξανά Ουκρανία και ΝΑΤΟ

Ο Ντμίτρι Μεντβέντεφ απείλησε ξανά Ουκρανία και ΝΑΤΟ

Ανάρτηση σχετικά με τη Διακήρυξη της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ, που έγινε στην Ουάσινγκτον και κάνει λόγο για «τη μη αναστρέψιμη πορεία της Ουκρανίας προς τη Συμμαχία» έκανε ο πρώην πρόεδρος της Ρωσίας, Ντιμίτρι Μεντβέντεφ.

https://exchange.glomex.com/video/v-d2m2cvltooyh?integrationId=40599w17mbz7o7uw

 

«Η Διακήρυξη της Συνόδου Κορυφής της Ουάσινγκτον της 10ης Ιουλίου αναφέρει “τη μη αναστρέψιμη πορεία της Ουκρανίας” προς το ΝΑΤΟ. Για τη Ρωσία είναι αποδεκτοί 2 πιθανοί τρόποι για το πώς τελειώνει αυτή η πορεία: είτε η Ουκρανία εξαφανίζεται, είτε το ΝΑΤΟ. Ακόμα καλύτερα, και τα δύο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Διαβάστε ακόμα:

*ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΑΡΧΕΙΟ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης