ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΈκλεισαν την εθνική οδό οι Λαμιώτες που δεν θέλουν νέα... Μόρια στην Μαυρομαντήλα - Σχηματίστηκαν ουρές χιλιομέτρων

Έκλεισαν την εθνική οδό οι Λαμιώτες που δεν θέλουν νέα… Μόρια στην Μαυρομαντήλα – Σχηματίστηκαν ουρές χιλιομέτρων

Σε συμβολικό αποκλεισμό της Εθνικής Οδού προέβησαν σήμερα το μεσημέρι οι κάτοικοι της Αγίας Παρασκευής Φθιώτιδας, που διαμαρτύρονται μπροστά στο ενδεχόμενο δημιουργίας hot spot στην περιοχή της Μαυρομαντήλας, το οποίο έγινε γνωστό μετά από κυβερνητική πρόταση.

«Δεν αντέχουμε άλλη υποβάθμιση. Δεν θέλουμε νέα Μόρια στη Λαμία», βροντοφωνάζουν οι κάτοικοι, σύμφωνα με το lamiareport.gr, που έκλεισαν στις 12 το μεσημέρι και τα δυο ρεύματα, στο ύψος του κόμβου της Αγίας Παρασκευής.

Στην εθνική οδό σχηματίστηκαν ουρές χιλιομέτρων, ενώ τα δυο ρεύματα παρέμεναν κλειστά μέχρι τώρα.

Λαμία

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης