ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΚαλεσμένοι σε εκπομπή μίλησαν για οικολογικό άγχος και το κοινό τους επιτέθηκε!

Καλεσμένοι σε εκπομπή μίλησαν για οικολογικό άγχος και το κοινό τους επιτέθηκε!

Από τα… μούτρα πήραν οι τηλεθεατές τους καλεσμένους της βρετανικής πρωινής εκπομπής «This Morning», όταν υποστήριξαν ότι πάσχουν από οικο-άγχος, προσθέτοντας ότι εμφανίζουν αϋπνία, κατάθλιψη και στηθάγχη, επειδή ο φόβος για τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής τούς προκαλεί τεράστιο άγχος.

Δείτε επίσης: Ανεξέλεγκτος ο κορωνοϊός, συνεχίζει να σκοτώνει! 123 νεκροί χθες στην Κίνα, πρώτος θάνατος και στην Ιαπωνία

Πολλοί τηλεθεατές τούς ζήτησαν στο twitter «να συνέλθουν» και «να βρουν κάτι να ασχολούνται», παρόλο που ο Αμερικανικός Ψυχολογικός Σύλλογος αναγνωρίζει την ύπαρξη του οικο-άγχους.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης