ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΗ Μποφίλιου είχε δύο χρόνια ανοιχτό τον θερμοσίφωνα

Η Μποφίλιου είχε δύο χρόνια ανοιχτό τον θερμοσίφωνα

Επική ιστορία από τη Νατάσσα Μποφίλιου. Μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή της Μαρίας Σολωμού, η δημοφιλής ερμηνεύτρια αποκάλυψε ότι στο μακρινό παρελθόν, όταν συγκατοικούσε με την καλή της φίλη Μόνικα, οι δυο τους δεν γνώριζαν καν ότι είχαν θερμοσίφωνα στο σπίτι και, δη, αναμμένο επί δύο χρόνια! Η… ανακάλυψη έγινε όταν ο πατέρας της Μόνικας επισκέφτηκε το σπίτι για να διορθώσει μια βλάβη και τις ρώτησε:

«Κορίτσια, έχετε ανοίξει πολλή ώρα τον θερμοσίφωνα;» «∆εν αναρωτήθηκε καμία δύο χρόνια πώς γίνεται να έχουμε πάντα ζεστό νερό. Λέγαμε ότι είναι από το… σύμπαν, επειδή είμαστε… φανταστικές. ∆ύο χρόνια δεν σκέφτηκε καμία από τις δύο γιατί έχουμε πάντα, χειμώνα και καλοκαίρι, ζεστό νερό. Ούτε αναρωτήθηκε καμία γιατί οι λογαριασμοί ρεύματος ήταν τόσο υψηλοί».

https://exchange.glomex.com/video/v-d6y69fflvjtd?integrationId=40599w17mbz7o7uw

 

Πηγή: Εφημερίδα Espresso

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διαβάστε ακόμα:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης