ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑ«Καθάρισαν» τα δύο πρώτα κρούσματα – Βγήκαν από το νοσοκομείο και είναι σπίτι τους

«Καθάρισαν» τα δύο πρώτα κρούσματα – Βγήκαν από το νοσοκομείο και είναι σπίτι τους

Τα δυο πρώτα κρούσματα του κορωνοϊού είναι πλέον… καθαρά, καθώς χθες -και μετά από 14 μέρες παραμονής στο νοσοκομείο- μπόρεσαν να πάνε στα σπίτια τους. Τα τεστ που έγιναν στη γυναίκα από τη Θεσσαλονίκη -που είχε εισαχθεί στις 26 Φεβρουαρίου, δύο μέρες μετά την επιστροφή της από επαγγελματικό της ταξίδι στο Μιλάνο- και στον γιο της στον οποίο μετέδωσε τον ιο, ήταν αρνητικά και οι δυο τους αφού πήραν τις απαραίτητες οδηγίες βρίσκονται πλέον στο σπίτι τους.

Δείτε επίσης: Αγγίζουν τους 5.000 παγκοσμίως οι θάνατοι από τον κορωνοϊό

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης