ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΙερέας στην Κόρινθο τέλεσε την Θεία Λειτουργία από τα μεγάφωνα και «έφαγε» μήνυση από ενοχλημένο πολίτη

Ιερέας στην Κόρινθο τέλεσε την Θεία Λειτουργία από τα μεγάφωνα και «έφαγε» μήνυση από ενοχλημένο πολίτη

Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στην πόλη της Κορίνθου, όταν πιστοί ενορίας ζήτησαν από τον ιερέα να βγάλει έξω τα μεγάφωνα για να ακούν την Θεία Λειτουργία από τα σπίτια και τα μπαλκόνια τους, προκειμένου να μην συνωστισθούν στην εκκλησία λόγω κορωνοϊού.

Δείτε επίσης: Πόσοι πήγαν σήμερα στις εκκλησίες

Ένας πολίτης, όμως, ενοχλήθηκε από τον θόρυβο και κάλεσε την αστυνομία για διατάραξη της κοινής ησυχίας. Η Αστυνομία πήγε στην ενορία και τότε ο ιερέας, σταμάτησε την Λειτουργία και βγήκε από τον ναό για να απομακρύνει τους αστυνομικούς εξηγώντας τους τον λόγο που βγήκαν τα μεγάφωνα.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης