Χαμηλές τιμές αντί για ποιότητα αναζητούν οι καταναλωτές!

Οι περισσότεροι ψάχνουν ενδελεχώς για προσφορές

Must Read

Χρόνο με τον χρόνο το προφίλ των Ελλήνων καταναλωτών διαφοροποιείται, με αποτέλεσμα το ζητούμενο να μην είναι πλέον η ποιότητα και τα καλά προϊόντα, αλλά τα οικονομικότερα ή τα είδη σε προσφορά!

Οι οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά νοικοκυριά αντικατοπτρίζονται στις αγορές τους, και έτσι οι αγορές πλέον «στοχεύουν» στις χαμηλές τιμές, και όχι στην ποιότητα. Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο των καταναλωτών για την επιλογή τροφίμων. Μάλιστα, καταγράφονται 3,2 επισκέψεις κατά μέσο όρο σε καταστήματα σούπερ μάρκετ, περίπου δηλαδή 13 επισκέψεις ανά μήνα. Αντίστοιχα αυτές οι επισκέψεις πραγματοποιούνται σε περίπου 2,2 κατά μέσο διαφορετικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, δείχνοντας και τις πολυκαναλικές τάσεις που καταγράφονται. Οι καταναλωτές δηλώνουν μικρότερο ποσό εβδομαδιαίο αγορών, το οποίο ενδεχομένως να έχει να κάνει είτε με την πραγματοποίηση μικρότερων «καλαθιών» αγορών, είτε με τη διάθεση χρημάτων σε άλλα αγαθά ή υπηρεσίες. Σε σχέση με τα άλλα σημεία πώλησης, το αρτοπωλείο φούρνος καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό ετήσιων επισκέψεων με 10, ακολουθεί το καφέ με 6, το μίνι μάρκετ/περίπτερο με 5,5 και μετά τα εξειδικευμένα σημεία πώλησης με περίπου 4 επισκέψεις ανά μήνα. Οι καταναλωτές σταθερά την τελευταία διετία δηλώνουν ότι προτιμούν χαμηλές τιμές παρά προσφορές. Ενώ από το 2017 έως το 2022, πρακτικά η πλειοψηφία των καταναλωτών δήλωνε ότι προτιμά προσφορές παρά χαμηλές τιμές (υπήρχε και ένα σημαντικό αδιάφορο ποσοστό), από το 2023 και μετά αυτό έχει αλλάξει μα την πλειοψηφία πλέον των καταναλωτών να μην προτιμάει προσφορές και μόλις 19% να απαντά θετικά. Παράλληλα όμως, παραμένει πλειοψηφικό το ποσοστό των καταναλωτών που δηλώνει ότι κυνηγάει ενεργά τις προσφορές στο σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα καταγράφηκε ένα ποσοστό 58% στην τελευταία μέτρηση, σχετικά αμετάβλητο την τελευταία πενταετία. Πρακτικά δηλαδή οι καταναλωτές αξιοποιούν τις προωθητικές ενέργειες στις αγορές τους στο σούπερ μάρκετ, αλλά θα προτιμούσαν αντί για τις εκπτώσεις αυτές πιο χαμηλές τιμές!

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

spot_img
spot_img

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This