ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΕυχάριστα νέα! Αποσωληνώθηκαν οι πρώτοι ασθενείς με κορωνοϊό

Ευχάριστα νέα! Αποσωληνώθηκαν οι πρώτοι ασθενείς με κορωνοϊό

Μήνυμα χαράς, αισιοδοξίας και νίκης, φέρει η είδηση ότι αποσωληνώθηκαν οι 3 πρώτοι ασθενείς που βρίσκονταν σε ΜΕΘ λόγω κορωνοϊού!

Οι τρεις ασθενείς βρίσκονταν διασωληνωμένοι στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Σωτηρία» και είναι οι πρώτοι νοσούντες στην χώρα μας που δεν χρειάζονται πλέον τεχνητή υποστήριξη.

Η είδηση αυτή σηματοδοτεί νίκη για τους κόπους και τις προσπάθειες του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, που ανέστρεψαν την επιδείνωση της υγείας τους, τις τελευταίες ημέρες!

Να σημειώσουμε ότι διασωλήνωση στις ΜΕΘ δέχονται οι ασθενείς που υφίστανται σοβαρές επιπλοκές στην υγεία τους λόγω του COVID-19.

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης