Ο βουλευτής Κιλκίς Πέτρος Παππάς είχε εκλεγεί με τον ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του Ιουνίου του 2023. Στη συνέχεια ανεξαρτητοποιήθηκε και από τις 5 Μαρτίου 2025 εντάχθηκε στην Κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ.
Είχε προηγηθεί μεγάλη συζήτηση, καθώς καλόβλεπε και το κόμμα του Στέφανου Κασσελάκη. Τελικά όμως τον κέρδισε ο «ήλιος ο πράσινος».
Μάλιστα όπως ο ίδιος ξεκαθάρισε «στο ΠΑΣΟΚ ήμουν πάντοτε, στο ΣΥΡΙΖΑ για μια 5ετία», υποδηλώνοντας προφανώς και πού ανήκει η… καρδιά του!
https://exchange.glomex.com/video/v-db1rxlxajwht?integrationId=40599w17mbz7o7uw







