ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑκόμα δυο βρέφη θετικά στον κορωνοϊό - Νοσηλεύονται στο «Γεννηματάς» της Θεσσαλονίκης

Ακόμα δυο βρέφη θετικά στον κορωνοϊό – Νοσηλεύονται στο «Γεννηματάς» της Θεσσαλονίκης

Δεν είναι μόνο το 15μηνο βρέφος από την Ξάνθη, το μοναδικό μωρό που βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό. Αλλά δυο παιδάκια 3,5 και 9 μηνών έχουν τον Covid-19 και νοσηλεύονται στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς» της Θεσσαλονίκης. Και τα δυο βρέφη βρίσκονται στη μονάδα λοιμώξεων του νοσοκομείου και παρουσιάζουν ήπια συμπτώματα.

Πληροφορίες αναφέρουν πως σχετίζονται μεταξύ τους, ενώ τεστ έχουν κάνει και οι γονείς τους και αναμένονται τα αποτελέσματα

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης