ΑΡΧΙΚΗVIRALΣτη Λάρισα το γλέντησαν τηρώντας τις…. αποστάσεις (video)

Στη Λάρισα το γλέντησαν τηρώντας τις…. αποστάσεις (video)

Ψήσανε τον οβελία, έφαγαν με την ψυχή τους, και, κατόπιν, έστησαν γλέντι στο κέντρο της Λάρισας, τηρώντας, όμως, τις… προβλεπόμενες από το νόμο αποστάσεις.

Όπως μπορείτε να δείτε σε βίντεο που τράβηξαν γείτονες, πολίτες βγήκαν από τα σπίτια τους και άρχισαν να χορεύουν με μουσική από τα μπαλκόνια, πετώντας, μάλιστα και… χαρτοπετσέτες, ακριβώς σαν να βρίσκονται στα μπουζούκια, χωρίς, ωστόσο, να συνωστίζονται.

  • Δείτε βίντεο από το larissanet:

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης