Σύμφωνα λοιπόν με πληθώρα καταγγελιών, στα δύο βασικά οδικά δίκτυα προς Πάτρα και Θεσσαλονίκη, οι κατά τόπους αστυνομικές δυνάμεις επιτρέπουν τη διέλευση των οχημάτων στις εθνικές έως ότου περάσουν και πληρώσουν διόδια και μετά τους «κατεβάζουν» στην παλαιά εθνική και τις παρακαμπτήριες έως ότου περάσουν τα μπλόκα και «ανέβουν» ξανά πάνω.
Η αδιαφορία σε βάρος χιλιάδων οδηγών και επιβατών είναι χαρακτηριστική αφού τελικά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως μπροστά στο κέρδος τίποτα άλλο δεν παιζει ρόλο.
Πάνω από όλα το συμφέρον
Αντί να ζητήσουν ή να επιβάλλουν στις εταιρίες των διοδίων μειωμένα κόμιστρα ή να περνούν δωρεάν τα οχήματα, τις αφήνουν ανεξέλεγκτες. Έτσι λοιπόν για να ταξιδέψει κανείς στη Λάρισα αυτές τις μέρες χρειάζεται πάνω – κάτω 7 ώρες και διπλάσιο σχεδόν καύσιμο ξέχωρα από τα διόδια λες και φταίει ο ίδιος για τους αγρότες.
Δείτε επίσης:
- «Πόλεμος» Καιρίδη – Δαβάκη για τα μάτια του Δένδια
- Ακόμη μια φορά πατριωτική στάση από τη Νίνα Κασιμάτη
- Η Αποστολάκη «καρφώνει» τη ΝΔ: Non paper πριν ολοκληρωθεί η κατάθεση Παπασταύρου!

