Είναι εμφανές ότι ο Υπουργός Υγείας (για τον Άδωνι Γεωργιάδη λέμε) έστησε μια καλοστημένη προβοκατσια για να γελοιοποιήσει κυρίως τον Νίκο Ανδρουλάκη αφού ο ίδιος ανάρτησε την συγκεκριμένη φωτογραφία, την οποία μάλιστα ο ίδιος έστησε, πηγαίνοντας στο τραπέζι στο οποίο δεν καθόταν!
Με αυτό τον τρόπο εμφάνισε τον ορκισμένο εχθρό Ανδρουλάκη, να δέχεται να κάθεται μαζί του στο τραπέζι, την ώρα που του καταθέτει αγωγές και μηνύσεις, εκθέτοντας με αυτό τον τρόπο τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ.
Φυσικά υπάρχει και η άλλη ανάγνωση, καθώς στο ίδιο τραπέζι καθόταν και η Ζωή Κωνσταντοπούλου, την οποία ο Άδωνις Γεωργιάδης θέλει να την κλείσει φυλακή. Εκεί εκτέθηκε ο ίδιος ο Υπουργός Υγείας, καθώς δέχτηκε να καθίσει στο ίδιο τραπέζι με την πολιτικό αρχηγό που ο ίδιος σέρνει στην δικαιοσύνη.
Σε κάθε περίπτωση, το σχέδιο πέτυχε, η φωτογραφία κάνει το γύρο του διαδικτύου. Το «έξυπνο» θα ήταν, τόσο ο κύριος Ανδρουλάκης όσο και η κυρία Κωνσταντοπούλου, με το που είδαν τον κύριο Γεωργιάδη να πλησιάζει στο τραπέζι, να σηκωθούν επιδεικτικά και να αποχωρήσουν. Δεν το έκαναν, και τώρα έχουν γίνει κομπάρσοι σε άλλη μία επικοινωνιακή κορώνα του Άδωνι Γεωργιάδη.
Δείτε επίσης:
- Αχ, αυτή η φωτογραφία! Τι λέει το ΠΑΣΟΚ και πώς απαντά ο Άδωνις
- Ποιος σατανικός εγκέφαλος τούς έβαλε στο ίδιο τραπέζι;

