Ανήμερα των Χριστουγέννων βγήκε στις κινηματογραφικές αίθουσες ο «Καποδίστριας», η πολυαναμενόμενη ταινία του Γιάννη Σμαραγδή.
Μέσα σε μόλις 4 ημέρες σάρωσε με απανωτά sold-out σε όλη την Ελλάδα. Συγκεκριμένα «έκοψε» 144,712 εισιτήρια πανελλαδικά, καταγράφοντας το μεγαλύτερο άνοιγμα ταινίας για το 2025, το μεγαλύτερο άνοιγμα ταινίας του Γιάννη Σμαραγδή, το δεύτερο μεγαλύτερο άνοιγμα Ελληνικής ταινίας όλων των εποχών χωρίς previews, καθώς και το δεύτερο μεγαλύτερο άνοιγμα ταινίας ανεξαρτήτου προέλευσης των τελευταίων 15 ετών χωρίς previews.
Όμως την ταινία που υποδέχτηκαν οι Έλληνες με ενθουσιασμό, την σχολίασαν αρνητικά οι αποκαλούμενοι «ειδικοί», κριτικοί κινηματογράφου.
Η απάντηση του Γιάννη Σμαραγδή στους κριτικούς
Μάλιστα κριτικός αντί για τα γνωστά αστεράκια στη βαθμολογία του, έβαλε ένα… τετράγωνο, για να δείξει την πλήρη αδιαφορία του για την ταινία ώστε να μην την δει το κοινό.
Ο ίδιος ο Γιάννης Σμαραγδής απάντησε λέγοντας: «Κρίμα γιατί αυτοί οι άνθρωποι που μπαίνουν, φαίνεται ότι μπήκαν μέσα για να πουν αρνητικά. Αυτοί οι άνθρωποι χάνουν την ευκαιρία να πάρουν τη χαρά που παίρνουν αυτοί που μπαίνουν μέσα για να πάρουν χαρά κι αγάπη. Αν συναντούσα αυτούς τους κριτικούς θα τους καλημέριζα σαν να έχουν κάνει κάτι καλό στη ζωή τους. Μήπως και γίνουν καλύτεροι άνθρωποι.
Κοιτάξτε… Οι άνθρωποι διαλέγουν αν θα πάνε με την πλευρά του καλού ή του κακού. Είναι δικό τους θέμα, δεν είναι δικό μου. Η ταινία είτε γράψουν έτσι είτε δεν γράψουν, είτε βάλουν αστεράκια είναι η ίδια. Η ταινία δεν επηρεάζεται από αυτά. Αυτοί οι άνθρωποι χάνουν που δεν μπαίνουν στη διαδικασία να επικοινωνήσουν με την αγάπη της ταινίας. Αυτοί χάνουν.
Ο κόσμος όπως μου λένε, χειροκροτεί στο τέλος. Πολύς κόσμος είναι δακρυσμένος. Πάρα πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν με τα παιδιά τους, οικογενειακώς να δουν την ταινία. Εγώ είχα μια σιγουριά ότι αυτή η ταινία θα ολοκληρωθεί και θα αγαπηθεί. Και ξέρετε γιατί… Γιατί όλοι οι άνθρωποι την κάναμε την ταινία βάζοντας ψυχή.
Όταν λοιπόν πολλές ψυχές συνευρεθούν σε ένα έργο τέχνης είναι σίγουρο ότι θα βρουν άλλες ψυχές να επικοινωνήσουν τις δικές τους. Το θέμα πάντα είναι να βάζεις την αγάπη σου. Η αγάπη είναι Θεός».







