Με μια εκδήλωση υψηλού συμβολισμού, η Θήβα τίμησε την Κυριακή 21 Ιουνίου, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Μουσικής, τη σπουδαία ερμηνεύτρια Χάρις Αλεξίου, δίνοντας το όνομά της στο Δημοτικό Ωδείο της πόλης.
Η πρωτοβουλία του Δήμου Θηβαίων αποτέλεσε αναγνώριση της μακρόχρονης προσφοράς της στο ελληνικό τραγούδι και τον πολιτισμό, σε μια τελετή που πραγματοποιήθηκε παρουσία της ίδιας της καλλιτέχνιδας.
Η απόφαση για την ονοματοδοσία ελήφθη έπειτα από πρόταση του δημάρχου Θηβαίων, Γιώργου Αναστασίου, με στόχο να αποδοθεί τιμή σε μια δημιουργό που κατάγεται από τη Θήβα και έχει συνδεθεί με μερικές από τις πιο εμβληματικές στιγμές της σύγχρονης ελληνικής μουσικής.
Τελετή ονοματοδοσίας με έντονο συγκινησιακό φορτίο
Η επίσημη τελετή πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Κυριακής στο Δημοτικό Ωδείο Θήβας, όπου ανακοινώθηκε ότι ο φορέας θα φέρει πλέον το όνομα της Χάρις Αλεξίου. Στην εκδήλωση συμμετείχε η Μεικτή Χορωδία του Δήμου Θηβαίων, προσδίδοντας μουσικό χαρακτήρα στη στιγμή της ονοματοδοσίας και τιμώντας τη διαδρομή της ερμηνεύτριας.
Συναυλία αφιερωμένη στο έργο της
Οι εκδηλώσεις συνεχίστηκαν στον χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Θήβας, όπου πραγματοποιήθηκε συναυλία αφιερωμένη στο πλούσιο ρεπερτόριο και την καλλιτεχνική πορεία της. Στη μουσική βραδιά συμμετείχαν η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Θηβαίων και μαθητές του Δημοτικού Ωδείου, παρουσιάζοντας γνωστές συνθέσεις που έχουν σημαδέψει την ελληνική δισκογραφία.
Τα τραγούδια απέδωσε η ερμηνεύτρια Ζωή Παπαδοπούλου, η οποία παρουσίασε επιλογές από το έργο της Χάρις Αλεξίου, σε μια εκδήλωση αφιερωμένη στη διαχρονική της συμβολή στο ελληνικό τραγούδι και την πολιτιστική ζωή της χώρας.
(πηγή κεντρικής φωτογραφίας E-sterea.gr)
Δείτε επίσης:
Χάρις Αλεξίου: Γιόρτασε τα 75α γενέθλιά της με φίλους, τραγούδι και συγκίνηση







