Για πρώτη φορά ο Μίνως Μάτσας τοποθετήθηκε δημόσια σχετικά με την τροπολογία του υπουργείου Δικαιοσύνης για τη συνεπιμέλεια, που προκάλεσε δημόσια συζήτηση μετά την παρέμβαση της πρώην συζύγου του, Όλγας Κεφαλογιάννη.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ και στην εκπομπή «Αταίριαστοι», ο συνθέτης την χαρακτήρισε «αρκετά ευαίσθητη» και άφησε σαφείς υπαινιγμούς.
«Εγώ θα έλεγα να αρχίσουμε πρώτα από τα όμορφα πράγματα και μετά να μιλήσουμε για τα δυσάρεστα. Εγώ δεν θα ήθελα να μιλήσω γι’ αυτό το θέμα γιατί είναι αρκετά ευαίσθητο. Θα ήθελα να μιλήσω για τη μουσική και για τα τραγούδια», ανέφερε αρχικά.
«Η ad hoc νομοθέτηση δεν τιμά κανέναν»
Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Έχει τοποθετηθεί άλλωστε σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος ότι η πρακτική της ad hoc νομοθέτησης δεν τιμά κανέναν, αφενός, και αφετέρου και η επιστημονική κοινότητα έχει τοποθετηθεί λέγοντας ότι μια τέτοια διάταξη ελλοχεύει τον κίνδυνο να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από αυτά που υποτίθεται προτίθεται να λύσει. Άρα σας λέω τα αυτονόητα και δεν έχω να πω κάτι παραπάνω».
Κλείνοντας, ο Μίνως Μάτσας σημείωσε με νόημα: «Η λαϊκή παροιμία “μάθε τέχνη κι άστηνε κι άμα πεινάσεις πιάστηνε”, είναι σοφή. Εγώ έχω τελειώσει νομική ξέρετε, πριν τη μουσική. Οπότε καλό είναι να ξέρετε, μπορώ να διαβάσω κάποια πράγματα».
- Αυλαία στη δικαστική διαμάχη Κεφαλογιάννη – Μάτσα: Πλήρης συνεπιμέλεια για τα δύο τους παιδιά
- Κεφαλογιάννη: «Δεν έχω λιγότερα δικαιώματα από κανέναν πολίτη» – Η απάντησή της για τη ρύθμιση συνεπιμέλειας







