Ένα ασυνήθιστο περιστατικό διάρρηξης σημειώθηκε σε φούρνο στο Κερατσίνι, όταν διαρρήκτης που μπήκε τα ξημερώματα στην επιχείρηση δεν βρήκε χρήματα στην ταμειακή μηχανή και τελικά έφυγε με… γαλακτομπούρεκο.
Έφυγε με γλυκά αντί για χρήματα
Σύμφωνα με τη μαρτυρία της ιδιοκτήτριας και το υλικό από κάμερες ασφαλείας, ο δράστης εισέβαλε στο κατάστημα περίπου στις 3 τα ξημερώματα.
Αφού παραβίασε την πόρτα, άρχισε να ψάχνει τον χώρο, όμως διαπίστωσε ότι η ταμειακή μηχανή ήταν άδεια.
Λίγο αργότερα ενεργοποιήθηκε ο συναγερμός, γεγονός που τον ανάγκασε να φύγει βιαστικά.
Η «λεία» των 50 ευρώ
Πριν αποχωρήσει, ο διαρρήκτης άρπαξε περίπου 20 κομμάτια γαλακτομπούρεκο και ένα οικογενειακό ταψί, σύμφωνα με όσα ανέφερε η ιδιοκτήτρια μιλώντας στο Star Channel.
Η συνολική αξία των γλυκών που πήρε υπολογίζεται περίπου στα 50 ευρώ.
Δείτε επίσης:







