Το έγκλημα οφείλεται στα Μνημόνια…

Η κατάρρευση των συστηµάτων τηλεδιοίκησης, φωτοσήµανσης και έγκαιρης προειδοποίησης άρχισε µε το που µπήκαµε στα Μνηµόνια και ολοκληρώθηκε επί της σεπτής διακυβέρνησης Μητσοτάκη…

Must Read

Γιώργος Χαρβαλιάς
Γιώργος Χαρβαλιάς
Ο Γιώργος Χαρβαλιάς είναι δημοσιογράφος και πολιτικός αναλυτής, εξειδικευμένος σε θέματα γεωστρατηγικής. Γεννήθηκε στην Αθήνα και αποφοίτησε από τη Σχολή Μωραΐτη. Ολοκλήρωσε τον προπτυχιακό κύκλο σπουδών του στο Οικονομικό Τμήμα της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και συνέχισε για μεταπτυχιακά στο Πανεπιστήμιο του Κεντ της Μεγάλης Βρετανίας.

Απ’ όλες τις δηλώσεις αρμοδίων, αναρμοδίων, πολιτικών γυρολόγων και πάσης φύσεως τηλεοπτικών παρατρεχάμενων για την εθνική τραγωδία στα Τέμπη, μία εξακολουθεί να κουδουνίζει επίμονα στα αυτιά μου: Οτι μέχρι το 2010 όλα λειτουργούσαν… τζάμι.

Ανθρωποι του ΟΣΕ ομολογούν ότι από το 2007 έως το 2010 το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας είχε πέντε τηλεδιοικήσεις, σε Κόρινθο, ΣΚΑ, Λιανοκλάδι, Λάρισα και Θεσσαλονίκη.
«Σταδιακά τα συστήματα τηλεδιοίκησης άρχισαν να καταρρέουν. Ετσι φτάσαμε να μην έχουμε τηλεδιοικήσεις στο μεγαλύτερο κομμάτι του δικτύου» έλεγαν χαρακτηριστικά.

Θεωρητικά το τηλεματικό σύστημα των σιδηροδρόμων βρισκόταν σε φάση αναδιάταξης, με ορίζοντα το καλοκαίρι του 2023, αν και εφόσον η Siemens παρέδιδε στην ώρα τους τα ανταλλακτικά, πράγμα λίαν αμφίβολο, γιατί η σχετική σύμβαση που υπέγραψε ο ανόητος (;) παραιτηθείς υπουργός δεν τη δέσμευε προς αυτήν την κατεύθυνση με ρήτρες εξασφάλισης για το ελληνικό Δημόσιο.

Η κατάρρευση των συστημάτων τηλεδιοίκησης, φωτοσήμανσης και έγκαιρης προειδοποίησης άρχισε με το που μπήκαμε στα Μνημόνια και ολοκληρώθηκε επί της σεπτής διακυβέρνησης Μητσοτάκη, αυτής που -υποτίθεται- μετέτρεψε τη χώρα σε πρότυπο ψηφιακής διακυβέρνησης…

Οι πολιτικές ευθύνες, λοιπόν, για την επιστροφή εντός μιας 12ετίας του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας στην εποχή του… Τρικούπη βαραίνουν όλους όσοι κάθισαν στο τιμόνι της χώρας εκείνο το διάστημα και διαχειρίστηκαν την εκποίηση των «ασημικών» της χώρας. Δηλαδή, το ξεπούλημα των υποδομών και των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, από τις τηλεπικοινωνίες και τα αεροδρόμια έως τη ΔΕΗ σε ξένους «επενδυτές», που λειτουργούν με μοναδικό κίνητρο το κέρδος.

Η πρόσθετη πολιτική ευθύνη της κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι ότι στα χέρια της έσκασε η ωρολογιακή βόμβα. Κυρίως, όμως, ότι όλο αυτό το διάστημα με τη βοήθεια εκμαυλισμένων μέσων ενημέρωσης παραμύθιαζε τον κόσμο, πως δήθεν η Ελλάδα έχει εισέλθει στην εποχή της ψηφιακής διοίκησης, όπου όλα ελέγχονται με το πάτημα ενός κουμπιού στον υπολογιστή.

Αυτό το ψέμα και το μασκαριλίκι, που αποκαλύφθηκε πλέον σε όλο του το μεγαλείο, δεν πρόκειται ποτέ να συγχωρήσει ο κόσμος στον Μητσοτάκη και στους αυλικούς του.
Ειλικρινά, δεν ξέρω ποιο κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου Βορείου Ελλάδος θα εγκαινίαζε ο Μητσοτάκης (την ίδια απορία εξέφραζε και ένας συνδικαλιστής του ΟΣΕ, λέγοντας ότι τέτοιο έργο δεν υφίσταται).

Ομως, αν είχε την ατυχία να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε μακέτα για την… ψηφιακή μετάβαση των ελληνικών σιδηροδρόμων στον 21ο αιώνα, μία μέρα πριν την τραγωδία, είμαι βέβαιος ότι θα είχε αναγκαστεί να εγκαταλείψει τη χώρα, μεταμφιεσμένος με περούκα ή με ελικόπτερο από την ταράτσα του Μεγάρου Μαξίμου. Δυστυχώς, η ατυχία έπεσε πάνω στα παιδιά μας και στις οικογένειές τους που τα κλαίνε. Οχι στον Μητσοτάκη.

Ομως, το ψέμα σημάδεψε τον πρωθυπουργό ανεξίτηλα. Οπως και η προσπάθεια να φορτώσει τη χρεοκοπία ενός ολόκληρου μηχανισμού σε έναν 60χρονο μετακλητό σταθμάρχη.

Το ψέμα, λοιπόν, είναι αλληλένδετο με την πολιτική και η σημερινή κυβέρνηση το υπηρετεί με συνέπεια. Προσπάθησε να μας πείσει ότι γέμισε τη χώρα με θέσεις εργασίας, την ώρα που είμαστε πρώτοι -και με διαφορά- στην ανεργία των νέων ανάμεσα σε όλα τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

Προσπάθησε να μας πείσει ότι έφερε σοβαρούς επενδυτές από όλα τα μέρη του κόσμου, όπως οι Βαλκάνιοι μαφιόζοι του Αδωνη, χωρίς να έχει γίνει ούτε μία, μα ούτε μία σας λέω, μεγάλη παραγωγική επένδυση από ξένους στην Ελλάδα. Προσπάθησε να μας πείσει ότι προστάτευσε το βιος των Ελλήνων, όταν το μέσο κατά κεφαλήν εισόδημα στη χώρα γκρεμίστηκε και σήμερα ξεπερνά μετά δυσκολίας αυτό της ουραγού Βουλγαρίας.

Πρόσφατα θέλησε να μας πείσει ότι έχουμε μοντέρνους σιδηροδρόμους. Με…1.800 ισόπεδες διαβάσεις, εκατοντάδες από τις οποίες είναι αφύλακτες, ενώ σε κάποιες άλλες τις μπάρες σηκώνει ένας ταλαίπωρος υπάλληλος με… μανιβέλα. Με τα ίδια μου τα μάτια είδα προχθές μια τέτοια. Οχι στο Αμύνταιο. Στο κέντρο της πολύπαθης πρωτεύουσας!

Θα έπρεπε να ξέρει όμως ο κύριος Μητσοτάκης ότι η τύχη του επαγγελματία παπατζή, όπως και του καθ’ έξιν ψεύτη έχει κοντά ποδάρια. Θα το διαπιστώσει οδυνηρά όταν έρθει η ώρα να προστρέξει στις κάλπες…

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Latest News

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διπλωματική επιτυχία Μητσοτάκη: Απρόσκλητος στην Ελλάδα ο Έντι Ράμα

Άλλο ένα success story στην διπλωματία κατέγραψε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο Αλβανός πρωθυπουργός επισκέπτεται με την Ελλάδα στις 12...

More Articles Like This