ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΔιακοπή στο Ολλανδικό ντέρμπι Αϊντχόφεν - Άγιαξ στο 60'

Διακοπή στο Ολλανδικό ντέρμπι Αϊντχόφεν – Άγιαξ στο 60′

Στην Ολλανδία έχουμε διακοπή 20 λεπτών στο ντέρμπι για τη 2η θέση του πρωταθλήματος Αϊντχόφεν – Άγιαξ. Οι δύο ομάδες είναι ισόβαθμες, αλλά 8 βαθμούς πίσω από την πρωτοπόρο Φέγενορντ.

Στο 60′ θεατής, οπαδός των γηπεδούχων προφανώς, έριξε ένα μπουκάλι μπύρας στον ποδοσφαιριστή του Άγιαξ Στέφαν Μπεργκχούις και ο διαιτητής έστειλε παίκτες και προπονητές στα αποδυτήρια.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς οι δύο ομάδες θα παραμείνουν 20 λεπτά σε αυτά, θα επιστρέψουν στο γήπεδο κι αν υπάρξει νέο πρόβλημα, τότε το ματς θα διακοπεί οριστικά.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης