ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΑπεργία εργαζομένων στο ΣΕΦ ενόψει... ντέρμπι «αιωνίων»!

Απεργία εργαζομένων στο ΣΕΦ ενόψει… ντέρμπι «αιωνίων»!

Στην αντίστροφη μέτρηση για το Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός

Σε απεργιακές κινητοποιήσεις προχώρησαν ήδη οι υπάλληλοι του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ).

Με το φαληρικό στάδιο να λειτουργεί ωστόσο κανονικά προς ώρας, αλλά να τρέχει… στον αυτόματο κι ενώ θυμίζουμε αύριο παίζουν Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός σε κρίσιμο ματς Ευρωλίγκας.

Με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Εθνικές Αθλητικές Εγκαταστάσεις, της οποίας ηγείται ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του ΣΕΦ, Κωνσταντίνος Καββαδίας, καταγγέλλει ότι «σύμφωνα με διαρροές ετοιμάζεται πολεοδομικό σχέδιο από τον Δήμο Πειραιά που σκοπό έχει να θέσει σε κίνδυνο τόσο τον περιβάλλοντα χώρο του ΣΕΦ (400 στρέμματα) όσο και τις κτηριακές εγκαταστάσεις».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης