ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΤα τρόπαια του Ολυμπιακού ταξίδεψαν στην Αίγινα

Τα τρόπαια του Ολυμπιακού ταξίδεψαν στην Αίγινα

Από το Λιμάνι στην Αφαία και τον Άγιο Νεκτάριο

Η φετινή σεζόν ήταν γεμάτη διακρίσεις στην Ευρώπη για το ποδοσφαιρικό τμήμα του Ολυμπιακού. O ερυθρόλευκοι έγιναν η πρώτη ελληνική ομάδα που κατέκτησε ευρωπαϊκό τίτλο, το Conference League, ενώ η Κ19 κατέκτησε το Youth League.

Οι δύο βαρύτιμες κούπες θα ταξιδέψουν σε όλη την Ελλάδα, ώστε να τις χαρούν και οι φίλοι των Πειραιωτών της περιφέρειας. Πρώτος σταθμός ήταν η Αίγινα, όπου επικράτησε παζουρλισμός, μιας και οι φίλοι του Ολυμπιακού περίμεναν στο λιμάνι τα τρόπαια. Τα Κύπελλα βρέθηκαν μέχρι τον Ναό της Αφαίας και τον Άγιο Νεκτάριο!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης