ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΟΑΚΑ: Οι αψιμαχίες παικτών μετά την λήξη στο Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός

ΟΑΚΑ: Οι αψιμαχίες παικτών μετά την λήξη στο Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός

Μεγάλη ένταση στο ντέρμπι

Ένα ντέρμπι γεμάτο νεύρα, ένταση, μπηχτές ακόμη και από τους προπονητές και στο φινάλε του ματς κοκορομαχίες ανάμεσα στους παίκτες! Δείτε στο βίντεο την στιγμή της έντασης πριν οι παίκτες Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού μεταφερθούν προς την φυσούνα. Με τον Λεσόρ έξω φρενών σε ανοιχτό διάλογο και όχι μόνο με τον Λαρεντζάκη και τους υπόλοιπους επίσης σε… τσακωμός mode. Είχε προηγηθεί και η διένεξη μεταξύ Σλούκα και Κάνααν, καθώς αμφότεροι -περσινοί συμπαίκτες- έχουν ανοίξει παρτίδες στο ΟΑΚΑ από το προηγούμενο κιόλας ματς στο ΣΕΦ.

https://exchange.glomex.com/video/v-d1wlwnyajk15?integrationId=40599w17mbz7o7uw

https://exchange.glomex.com/video/v-d1wm2aip7kzl?integrationId=40599w17mbz7o7uw

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης