ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΠαραιτήθηκε από την ομοσπονδία μπάσκετ ο Δημήτρης Διαμαντίδης

Παραιτήθηκε από την ομοσπονδία μπάσκετ ο Δημήτρης Διαμαντίδης

Είχε ρόλο συμβούλου στο αναπτυξιακό πρόγραμμα για τις μικρές εθνικές ομάδες (κάτω των 18 χρόνων)

Την παραίτησή του υπέβαλε στο διοικητικό συμβούλιο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) ο Δημήτρης Διαμαντίδης.

Δεν έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι που ο πρώην αρχηγός του Παναθηναϊκού (χρυσό μετάλλιο στο Ευρωμπάσκετ του 2005 και ασημένιο στο Μουντομπάσκετ του 2006 με την Εθνική) οδηγήθηκε σε αυτήν την απόφαση.

Στην ομοσπονδία μπάσκετ από τον Νοέμβριο του 2022 έως σήμερα είχε ρόλο συμβούλου στο αναπτυξιακό πρόγραμμα και στις μικρές εθνικές ομάδες (κάτω των 18 ετών).

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης