Οι «πράσινες» αξιοποίησαν το 3-1 του πρώτου αγώνα στο Μετς με τον Πανιώνιο, μπήκαν αποφασισμένες να τελειώσουν την πρόκριση στη Νέα Σμύρνη στον ελληνικό εμφύλιο, πήραν τα δύο πρώτα σετ που χρειάζονταν για να περάσουν στον τελικό και στη συνέχεια απλά ολοκλήρωσαν το ματς που κέρδισαν με 3-2.
Ο τελικός είναι διπλός. Στις 11/3 στην Ιταλία με αντίπαλο την Βιλεφόλια και στις 18/3 στην Αθήνα. Δίνεται δηλαδή, λόγω ρεβάνς μια τεράστια ευκαιρία να κερδίσουν τον τίτλο στην δεύτερη σημαντικότερη ευρωπαϊκή διοργάνωση στο γυναικείο βόλεϊ.
Ο Πανιώνιος παρά την απογοήτευση δεν το έβαλε κάτω και οδήγησε τον αγώνα στο τάι μπρέικ, ενώ ο Παναθηναϊκός από το τρίτο σετ και μετά άρχισε τις αλλαγές. Μάλιστα από το τέταρτο σετ ο Αλεσάντρο Κιαπίνι απέσυρε όλες τις ξένες και αγωνίστηκε με μία επτάδα με μόνο Ελληνίδες αθλήτριες.
Στο πρώτο σετ ο Παναθηναϊκός με άσσο της Γουάιτ προηγήθηκε με 3-6. Ο Πανιώνιος κατάφερε να ισοφαρίσει σε 7-7, όμως οι πράσινες με σερί 0-4 ξέφυγε με 7-11 με άσσο της Μπένετ. Οι κυανέρυθρες προσπάθησαν να πιέζουν όμως ο Παναθηναϊκός με καλά στημένο μπλοκ-άμυνα ανέβασε και άλλο τη διαφορά. Μπένετ και Γουάιτ πήραν το βάρος των επιθέσεων, με τη δεύτερη να διαμορφώνει το 17-25.
Στο δεύτερο σετ μετά το 3-3 ο Παναθηναϊκός με σέρβερ την Κωνσταντινίδου έτρεξε σερί 0-9 για το 3-12, με την διεθνή πασαδόρο να πετυχαίνει δύο συνεχόμενους άσσους και την Γουάιτ να κάνει την διαφορά στην επίθεση, ενώ όλος ο Παναθηναϊκός δεν έκανε κανένα λάθος στην άμυνα. Οι πράσινες ήταν αποφασισμένες να τελειώσουν την υπόθεση πρόκριση και το κατάφεραν με εμφατικό τρόπο, με το 18-25 να γίνεται μετά από παράβαση της Ζακχαίου στο φιλέ.
Στο τρίτο και στο τέταρτο σετ ο Πανιώνιος δεν το έβαλε κάτω, κατέκτησε εύκολα το τρίτο με 25-14 και στο τέταρτο έκανε ανατροπή από 14-16 σε 20-16 για να στείλει τον αγώνα στο τάι μπρέικ κατακτώντας το με 25-19.
Στο τάι μπρέικ ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με 0-4 με επίθεση της Χατζηευστρατιάδου και έκτοτε δεν έχασε ξανά το προβάδισμα για το τελικό 8-15.
Διακύμανση: 1ο σετ (7-8, 9-16, 15-21, 17-25), 2ο σετ (3-8, 7-16, 15-21, 18-25), 3ο σετ (8-5, 16-8, 21-12, 25-14), 4ο σετ (5-8, 14-16, 21-17, 25-19), 5ο σετ (1-5, 5-10, 5-12, 8-15).
Σετ: 2-3 (17-25, 18-25, 25-14, 25-19, 08-15)
Πανιώνιος (Γιουνούς Οτσάλ): Ριστίσεβιτς 6 (4/17 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 50% υπ. – 32% άριστες), Νομικού 7 (5/10 επ., 2 μπλοκ), Ατανασίγιεβιτς 14 (11/41 επ., 3 μπλοκ, 38% υπ. – 22% άριστες), Ραχίμοβα 18 (14/46 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ), Ζακχαίου 15 (10/19 επ., 1 άσσος, 4 μπλοκ) / Ξανθοπούλου (λ, 50% υπ. – 21% άριστες), Φλιάκου, Λιάγκη, Αγγελοπούλου 5 (5/11 επ.), Λαμπρούση.
* Οι πόντοι του Πανιωνίου προήλθαν από 3 άσσους, 52 επιθέσεις, 16 μπλοκ και 22 λάθη αντιπάλων.
Παναθηναϊκός (Αλεσάντρο Κιαπίνι): Γουάιτ 18 (16/28 επ., 2 μπλοκ, 40% υπ. – 13% άριστες), Μπένετ 12 (9/33 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Κωνσταντινίδου 3 (1/1 επ., 2 άσσοι), Σάμανταν 8 (7/13 επ., 1 μπλοκ), Λαμπκόφσκα 4 (4/18 επ., 37% υπ. – 16% άριστες), Παπαγεωργίου 6 (5/11 επ., 1 μπλοκ) / Αντωνακάκη (λ, 27% υπ. – 18% άριστες), Ρόγκα (λ), Χατζηευστρατιάδου 2 (2/3 επ.), Τάνη 3 (1/3 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Στράντζαλη 6 (5/22 επ., 1 μπλοκ, 31% υπ. – 19% άριστες), Κωνσταντίνου 9 (9/13 επ., 29% υπ. – 13% άριστες), Παπά 4 (3/10 επ., 1 άσσος).
* Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 5 άσσους, 62 επιθέσεις, 8 μπλοκ και 23 λάθη αντιπάλων.
Ο προπονητής του Παναθηναϊκού Αλεσάντρο Κιαπίνι μέσα στη χαρά δήλωσε: «Ονειρευόμαστε να το πετύχουμε, είμαι πολύ ικανοποιημένος, περήφανος για αυτό που κάναμε και χαρούμενος που θα παίξουμε στον τελικό. Η Βαλεφόλια είναι μία πολύ καλή ομάδα, έχουν δώσει πολλούς αγώνες πρόσφατα θα είναι κουρασμένοι, αλλά είναι σπουδαία και σταθερή ομάδα, θα είναι δύσκολα αλλά πάμε να το διασκεδάσουμε».







