Μετά την Κρήτη και τη Βόρεια Ελλάδα, νέα μεγάλη επιχείρηση του ελληνικού FBI είναι σε εξέλιξη σε Κοζάνη και Αγρίνιο για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, έχουν συλληφθεί ήδη 13 άτομα, ενώ συνολικά κατηγορούνται 39.
Μεταξύ των συλληφθέντων βρίσκονται ο διαχειριστής και ένας υπάλληλος Κέντρου Υποδοχής Δηλώσεων (ΚΥΔ).
Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για κέρδη που ξεπερνούν τα 2,5 εκατ. ευρώ από τις παράνομες επιδοτήσεις. Παράλληλα, έχουν διαπιστωθεί και φορολογικές παραβάσεις.
(Φωτογραφία αρχείου)
Δείτε επίσης:
ΟΠΕΚΕΠΕ: Στη φυλακή τρεις κατηγορούμενοι για το κύκλωμα της Βορείου Ελλάδας







