6-8-2020

«Πάνω απ’ όλα η υγεία» τονίζει το νέο σποτάκι του ΕΟΤ για τον ελληνικό τουρισμό (video)

Νέα προωθητική καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για το ασφαλές άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού, με γενικό τίτλο «Destination Greece Health First» («Προορισμός Ελλάδα, πρώτα η υγεία»).

Με μια ειδική ιστοσελίδα και σε συνδυασμό με τη νέα ψηφιακή εφαρμογή «Visit Greece», η πρωτοβουλία «Destination Greece Health First» έχει σχεδιαστεί ώστε να εκπληρώσει δύο επιμέρους στόχους:

  • την παροχή όλων των πληροφοριών που χρειάζεται ο ξένος επισκέπτης για το πόσο ασφαλές είναι το να ταξιδέψει στην Ελλάδα, ποια μέτρα ισχύουν και πώς εφαρμόζονται τα πρωτόκολλα για την προστασία από τον Covid-19, κ.ά.
  • τη διαφημιστική εκστρατεία, καθώς όλα τα υλικά (βίντεο, φωτογραφίες, γραφικά) της καμπάνιας «Destination Greece Health First» διακρίνονται για τη λειτουργικότητα και την ευχρηστία, την αμεσότητα μετάδοσης της πληροφορίας αλλά και τη σύγχρονη, υψηλή αισθητική τους

Βασικότερος στόχος, ωστόσο, παραμένει το να επηρεαστούν θετικά όλοι όσοι επιθυμούν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα εφέτος, αλλά διστάζουν λόγω της ανησυχίας γύρω από  ζητήματα υγείας σε σχέση με τον κορωνοϊό. Όπως τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης σε δηλώσεις του στο μουσείο της Ακρόπολης, η καμπάνια «Destination Greece Health First» εστιάζει στη λεγόμενη «κρίσιμη απόφαση» (critical decision), παρουσιάζοντας παραστατικά και πειστικά στον τουρίστα το προσδοκώμενο πρώτο κέλυφος υγειονομικών μέτρων.

Δημιουργεί αίσθημα ασφάλειας

Απαντώντας σε όλα τα καίρια ερωτήματα που απασχολούν κάθε άνθρωπο που σκέφτεται να ταξιδέψει μακριά από τη χώρα του, η καμπάνια «Destination Greece Health First» δημιουργεί αίσθημα ασφάλειας. Κυρίως μέσω της παροχής αξιόπιστων πληροφοριών, ικανοποιώντας την ανάγκη του επισκέπτη να μάθει όσο το δυνατόν περισσότερα για τα μέτρα που η Ελλάδα έχει λάβει στον τουριστικό τομέα, επεσήμανε ο υπουργός.

Στο microsite της καμπάνιας ο επισκέπτης μπορεί να βρει και το Passenger Locator Form (το ειδικό δελτίο εντοπισμού επιβάτη), το οποίο και οφείλει να συμπληρώσει τουλάχιστον δύο 24ωρα πριν εισέλθει στη χώρα μας.

Ως προς την πληροφόρηση, εξάλλου, το ψηφιακό αυτό εργαλείο περιλαμβάνει τρεις βασικούς πυλώνες ή επίπεδα πληροφορίας, κωδικοποιημένα με τη μορφή των θεμελιωδών ερωτημάτων για το ταξίδι:

  • «Θέλω να ταξιδέψω στην Ελλάδα. Μπορώ;»
  • «Πόσο ασφαλής θα είμαι στην Ελλάδα; Ποια είναι τα μέτρα που έχει πάρει η Ελλάδα για την ασφάλεια των τουριστών;»
  • «Τι θα συμβεί αν στις διακοπές μου αρρωστήσω (έχω συμπτώματα);»

Αναφορικά με την Καμπάνια Ανάδειξης της Ασφαλούς Ανοίγματος του Ελληνικού Τουρισμού «Destination Greece Health First», ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, τόνισε ότι η Ελλάδα παρουσιάζεται σε όλο τον κόσμο σαν ένας από τους ελάχιστους πραγματικά ασφαλείς τουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη ή και σε ολόκληρη την υφήλιο, καθιστώντας σαφές ότι οι ελληνικές αρχές έχουν λάβει όλα τα μέτρα προκειμένου να προστατεύουν ατομικά κάθε τουρίστα, αλλά και να εμποδίσουν μια πιθανή διασπορά στην κοινότητα.

  • Δείτε το (αγγλόφωνο) βίντεο της καμπάνιας:

ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Φαήλος Κρανιδιώτης
Φαήλος Κρανιδιώτης
Γιάννης Χ. Κουριαννίδης
Γιάννης Χ. Κουριαννίδης

ΔΗΜΟΦΙΛΗ