ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΗ Θεσσαλονίκη γέμισε με αφίσες «Δεν θα κάνω το εμβόλιο»

Η Θεσσαλονίκη γέμισε με αφίσες «Δεν θα κάνω το εμβόλιο»

Οι αρνητές του εμβολίου έπιασαν δουλειά

Οι αρνητές του εμβολίου ξεχύθηκαν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης και μοίρασαν αντιεμβολιαστικά… φυλλάδια!

«Μέσα σε 8 μήνες ανακαλύφθηκε νέος ιός, βρέθηκε εμβόλιο, μπήκε στη παραγωγή, είχαν έτοιμα ψυγεία, μοιράστηκε σε όλο τον κόσμο, έγινε υποχρεωτικό – εκβιαστικό» αναφέρουν οι αρνητές σε ένα από τα φυλλάδια. «Δεν θα κάνω το εμβόλιο για τον covid-19» αναφέρει ένα άλλο.

Τα φυλλάδια μοιράστηκαν από χέρι σε χέρι, αλλά και στα παρμπρίζ των οχημάτων, ενώ κάποια τοιχοκολλήθηκαν σε κουτιά της ΔΕΗ.

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης