ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣτα δικαστήρια Πάτρας αναρχικοί για τον Κουφοντίνα

Στα δικαστήρια Πάτρας αναρχικοί για τον Κουφοντίνα

Άνοιξαν πανό και φώναξαν συνθήματα

Στα δικαστήρια Πάτρας μαζεύτηκαν, σήμερα το μεσημέρι, περίπου 20 αναρχικοί για να δηλώσουν την συμπαράστασή τους στον Δημήτρη Κουφοντίνα της 17Ν.

Στα σκαλιά των δικαστηρίων άνοιξαν πανό, φώναξαν συνθήματα και πέταξαν τρικάκια υπέρ του Κουφοντίνα, που κάνει απεργία πείνας ζητώντας να μεταχθεί στις φυλακές Κορυδαλλού.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης