Δευτέρα 26/7/2021

Κέρκυρα: Νοσοκόμα παρέλυσε μετά τον εμβολιασμό της! Ανάστατοι οι συνάδελφοί της (video)

Την παρέμβαση της εισαγγελίας πρωτοδικών προκάλεσε η καταγγελία του προέδρου της ΠΟΕΔΗΝ.

Σοκ, ανησυχία και έντονο προβληματισμό προκαλεί η είδηση ότι μια 40χρονη νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα, μητέρα δυο παιδιών, παρέλυσε, αμέσως μετά τον εμβολιασμό της. Μάλιστα, το γεγονός επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, μιλώντας το πρωί στον τηλεοπτικό σταθμό OpenTv.

Σύμφωνα με τα όσα έκανε γνωστά το τοπικό σάιτ, corfutvnews.gr, η 40χρονη έκανε την δεύτερη δόση του εμβολίου και αμέσως παρουσίασε κόπωση και παράλυσε στα κάτω άκρα. Όπως διαπίστωσαν οι γιατροί, παρουσίασε το σύνδρομο Guillain-Barré (είναι ένα σπάνιο νευρολογικό νόσημα στο οποίο το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού επιτίθεται εναντίον των νεύρων, με αποτέλεσμα ο ασθενής να παρουσιάζει παράλυση και μούδιασμα – συνήθως στα χέρια και τα πόδια). Η 40χρονη παραμένει στο νοσοκομείο για σειρά εξετάσεων.

nosokomeio kerkyras

Ήδη η νοσηλεύτρια έχει υποβληθεί σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται νευρολογικά για να διαπιστωθεί τι έχει συμβεί. Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννακός, ανέφερε στο Open. «Ήταν απολύτως καλά στην υγεία της, είναι σίγουρο ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου, έχουν εμβολιαστεί 400.000 άνθρωποι και δεν είχαν πρόβλημα, αλλά λέμε ότι αυτή η συνάδελφος δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα. Έχω πλήρη συναίσθηση των λεγομένων μου. Το λένε και οι γιατροί εκεί, ότι είναι παρενέργεια του εμβολίου. Είναι μια στους 400.000, δεν λέει τίποτα απολύτως αυτό για τον εμβολιασμό, αλλά η συνάδελφος είναι σε αναπηρικό καροτσάκι και δεν μπορεί να σηκωθεί κι έχει τρομοκρατηθεί» τόνισε και πρόσθεσε: «Έχει κάνει και τις δύο δόσεις εμβολίου, κι αμέσως μετά τη δεύτερη δόση σήκωσε πυρετό, είχε αφόρητους πόνους, ένιωσε παραλυσία και πήγε στο νοσοκομείο».

«Μετά τη δόση του δεύτερου εμβολίου, η συνάδελφός μου, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοι, παρουσίασε πυρετό, μυαλγίες, όμως την χτύπησε ακόμα περισσότερο και υπέστη παράλυση κάτω άκρων. Της χορηγείται η κατάλληλη αγωγή. Είναι μάχιμη, δουλεύει 17 χρόνια στην πρώτη γραμμή, χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα. Είναι τρίτη-τέταρτη μέρα σήμερα» είπε η πρόεδρος εργαζομένων Νοσοκομείου Κέρκυρας Ν. Ιωάννου μιλώντας στο Open.

«Η νοσηλεύτρια αυτή τη στιγμή δεν περπατά, παρακολουθείται από τον θεράποντα ιατρό, είναι μια σοβαρή παρενέργεια του εμβολίου και πρέπει η εταιρεία να το δει με τους αρμόδιους και να αναλάβει το οικονομικό κόστος» κατέληξε.

H καταγγελία του προέδρου του Μιχάλη Γιαννάκου ότι η παράλυση της 40χρονης οφείλεται σε παρενέργειες του εμβολίου προκάλεσε την παρέμβαση της εισαγγελίας πρωτοδικών, η οποία διέταξε τη διενέργεια έρευνας για να ελεγχθεί η βασιμότητα των λεγομένων του προέδρου.

Στο πλαίσιο της προκαταρκτικής θα διερευνηθεί αν έχει τελεστεί από τον κ. Γιαννάκο το αδίκημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων αφού πριν αποφανθούν οι γιατροί, εξέφρασε τη βεβαιότητα πως η παράλυση της γυναίκας ήταν παρενέργεια του εμβολίου.

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του newsbreak. Ακολουθήστε το newsbreak σε Instagram, Facebook, Youtube, Viber και Twitter.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

WEB TV

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ