ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑρκουμανέας: «Βασικό μας όπλο οι μάσκες»

Αρκουμανέας: «Βασικό μας όπλο οι μάσκες»

Ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ είπε ότι δεν υπάρχει ανησυχία για συγκεκριμένη μετάλλαξη κορωνοϊού

Ανοιχτό κάλεσμα σε όλους τους πολίτες και τους νέους να εμβολιαστούν, έκανε ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ, Παναγιώτης Αρκουμανέας, ενώ ανέφερε ότι το 31% του πληθυσμού έχει κάνει τουλάχιστον μια δόση που δίνει σημαντική ανοσία.

Όπως δήλωσε ο κ. Αρκουμανέας, το εμβόλιο είναι η λύση στην πανδημία. Την ίδια ώρα, τόνισε ότι το 17% του πληθυσμού έχει κάνει και τις δυο δόσεις.

Όσον αφορά τις μάσκες ο Παναγιώτης Αρκουμανέας, είπε ότι θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται για κάποιο χρονικό διάστημα καθώς παραμένουν ένα από τα βασικά όπλα μας απέναντι στην πανδημία.

«Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει μεγάλη ανησυχία από κάποια συγκεκριμένη μετάλλαξη, τις επιτηρούμε και έχουμε καλή εικόνα».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης